Zwroty i reklamacje

Gdyby z jakiejkolwiek przyczyny zamówione produkty nie spełniały Państwa oczekiwań, mogą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy lub skorzystania z rękojmi. Aby ułatwić Państwu ten proces oraz uniknąć ew. opóźnień lub nieporozumień, poniżej prezentujemy podstawowe informacje dotyczące możliwości wykorzystania tych procedur, a po szczegółowe zapisy odsyłamy do regulaminu sklepu.

Niezależnie od przyczyny zwrotu zamówionego towaru zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w celu wyjaśnienia ew. wątpliwości oraz doradzenia najlepszego dla Państwa rozwiązania zaistniałego problemu.

Ważne! Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu), którzy dokonali zakupu w dniu 25 grudnia 2014 roku lub później.

Zwroty - prawo do odstąpienia od umowy

 

20 dni na zwrot
Jako jedni z nielicznych na rynku proponujemy aż 20-dniowy okres
na zwrot zakupionych towarów bez podania przyczyny!

W celu realizacji zwrotu należy sporządzić i dostarczyć oświadczenie odstąpienia od umowy w ciągu najpóźniej 20 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Gotowy do wydruku i wypełnienia formularz z wzorem oświadczenia jest dostępny do pobrania poniżej. Oświadczenie należy odesłać na adres biura (podany poniżej) lub wysłać drogą elektroniczną na adres bok@wr24.pl.

Zwrot produktów powinien nastąpić nie później niż 14 dni po dostarczeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy - zwyczajowo towar odsyła się wraz z załączonym oświadczeniem. Bezpośredni koszt przesyłki zwracanego towaru jest pokrywany przez kupującego. 

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Przesyłki zwrotne wysłane do nas za pobraniem nie będą odbierane. Możemy wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości zwracanego produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Gwarancje

W przypadku stwierdzenia wady produktu, której charakter wskazuje na możliwość skorzystania z udzielonej na produkt gwarancji, mają Państwo możliwość składania roszczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub autoryzowanego dystrybutora produktu. 

Większość sprzedawanych przez nas produktów posiada załączone karty gwarancyjne lub niezbędne informacje dotyczące realizacji procedury gwarancyjnej, jednakże w razie napotkania wątpliwości prosimy o kontakt.

Reklamacje - prawo do skorzystania z rękojmi przez Konsumenta

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne sprzedawanych Państwu produktów.

Po wykryciu wady mają Państwo prawo:

  1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
  2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
  3. żądać wymiany produktu na wolny od wad;
  4. żądać usunięcia wady.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty dostarczenia zamówionych produktów. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu otrzymania zamówionych produktów.

W celu skorzystania z procedury rękojmi należy sporządzić oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi i dostarczyć na nasz koszt wraz z produktem na adres biura (podany poniżej). Poniżej znajduje się gotowy do pobrania i wydruku formularz oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi, który ułatwi Państwu skorzystanie z uprawnienia.

W ciągu najpóźniej 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Adres zwrotów

Produkty będące przedmiotem zwrotu lub rękojmi oraz pisemne oświadczenia prosimy wyłącznej odsyłać na adres:

ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Kręta 5/216
65-770 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT

Prosimy pamiętać, aby do przesyłki zwrotnej dołączyć paragon obejmujący zwracane przedmioty!

© 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklep własności ZOYA LAB Arkadiusz Dawid Lorenz Siedziba: Modrzewiowa 2B/8, 65-120 Zielona Góra NIP: 9730587206 REGON: 9707749862

Realizacja:  & zoya.lab

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl