do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
  • Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń!68 411 41 71 (pon-pt 9-16:30)
Zwroty i reklamacje

Coś poszło nie tak z realizacją zamówienia?
Dostawa się opóźnia?

Zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań?
Brakuje czegoś w przesyłce?

Nie ma powodów do niepokoju!
Chętnie pomożemy :)

W razie jakichkolwiek wątpliwości w związku z realizacją zamówienia lub zakupionym produktem, w pierwszej kolejności zalecamy bezpośredni kontakt z naszą załogą. Zgłoś się do nas telefonicznie lub mailowo, a dołożymy starań aby napotkany problem rozwiązać szybko, skutecznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.

Osobom nieco mniej niecierpliwym polecamy zapoznanie się ze skróconymi zasadami dotyczącymi zwrotów i reklamacji opisanymi poniżej, a wszystkie szczegółowe zapisy oczywiście znajdują się w regulaminie sklepu.

Wsparcie posprzedażowe w Strefie Wsparcia

Odpowiedzi na najczęściej poruszane pytania oraz omówienie zagadnień związanych ze zwrotami towaru znajdziesz w naszej Strefie Wsparcia:

Zwroty - prawo do odstąpienia od umowy

20 dni na zwrot
Jako jedni z nielicznych na rynku proponujemy 20-dniowy okres
na zwrot zakupionych towarów bez podania przyczyny!

W celu realizacji zwrotu należy sporządzić i dostarczyć oświadczenie odstąpienia od umowy w ciągu najpóźniej 20 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Gotowy do wydruku i wypełnienia formularz z wzorem oświadczenia jest dostępny do pobrania poniżej. Oświadczenie należy odesłać na adres biura (podany poniżej) lub wysłać drogą elektroniczną na adres bok@wr24.pl.

Zwrot produktów powinien nastąpić nie później niż 14 dni po dostarczeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy - zwyczajowo towar odsyła się wraz z załączonym oświadczeniem. Bezpośredni koszt przesyłki zwracanego towaru jest pokrywany przez kupującego. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie. Przesyłki zwrotne wysłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości zwracanego produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu), którzy dokonali zakupu w dniu 25 grudnia 2014 roku lub później.

Zobacz także:
Procedura odstąpienia od umowy (Strefa Wsparcia)
Procedura wymiany produktu na inny (Strefa Wsparcia)
Odpowiedzialność za obniżenie wartości zwróconego towaru (Strefa Wsparcia)
Kto może odstąpić od umowy i zwrócić produkt(y) bez podania przyczyny? (Strefa Wsparcia)

Gwarancje

W przypadku stwierdzenia wady produktu, której charakter wskazuje na możliwość skorzystania z udzielonej na produkt gwarancji, mają Państwo możliwość składania roszczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub autoryzowanego dystrybutora produktu. 

Większość sprzedawanych przez nas produktów posiada załączone karty gwarancyjne lub niezbędne informacje dotyczące realizacji procedury gwarancyjnej, jednakże w razie napotkania wątpliwości prosimy o kontakt.

Zobacz także:
Gwarancje (Strefa Wsparcia)

Reklamacje - prawo do skorzystania z rękojmi przez Konsumenta

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne sprzedawanych Państwu produktów.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty dostarczenia zamówionych produktów. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu otrzymania zamówionych produktów.

W celu skorzystania z procedury rękojmi należy sporządzić oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi i dostarczyć na nasz koszt wraz z produktem na adres biura (podany poniżej). Poniżej znajduje się gotowy do pobrania i wydruku formularz oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi, który ułatwi Państwu skorzystanie z uprawnienia.

W ciągu najpóźniej 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Zobacz także:
Procedura skorzystania z prawa do rękojmi (Strefa Wsparcia)

Adres zwrotów

Produkty będące przedmiotem zwrotu lub rękojmi oraz pisemne oświadczenia prosimy odsyłać wyłącznie na adres:

ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Kręta 5/216
65-770 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklep własności ZOYA LAB Arkadiusz Dawid Lorenz Siedziba: Modrzewiowa 2B/8, 65-120 Zielona Góra NIP: 9730587206 REGON: 9707749862

Realizacja:  & zoya.lab [LT]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl