Zwroty i reklamacje

Coś poszło nie tak z realizacją zamówienia?
Zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań?
Brakuje czegoś w przesyłce?

Skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy! :)

W razie jakichkolwiek wątpliwości w związku z realizacją zamówienia lub zakupionym produktem, w pierwszej kolejności zalecamy bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zgłoś się do nas telefonicznie lub mailowo, a dołożymy starań aby napotkany problem rozwiązać szybko, skutecznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.

Biuro Obsługi Klienta WR24.PL

Zwroty w pigułce

Oto kluczowe informacje o możliwości zwrotu zakupionego u nas towaru:

  • Masz 20 dni kalendarzowych na odstąpienie od zakupu, liczonych od daty odebrania przez Ciebie zamówionej przesyłki.
  • Wypełnij formularz zwrotu, który dołączamy do każdego zamówienia (formularz jest też dostępny do pobrania poniżej) i dołącz do przesyłki zwrotnej lub prześlij nam na e-mail.
  • Do przesyłki zwrotnej koniecznie dołącz oryginalny dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT), co pozwoli nam poprawnie rozliczyć zwrot z fiskusem.
  • Przesyłkę zwrotną możesz nadać poprzez Paczkomat InPost za pośrednictwem usługi Szybkie Zwroty lub przesyłką kurierską bezpośrednio na adres naszego biura (szczegóły poniżej).
  • Odpowiadasz za ewentualne zmniejszenie wartości zwracanego produktu, jeśli po jego odebraniu uznamy, że nie nadaje się on do ponownej sprzedaży jako produkt nowy.
  • Zwrot pieniędzy na Twoje konto realizujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od odebrania przesyłki ze zwracanym produktem (zwykle trwa to 2-3 dni) za pośrednictwem tego samego kanału płatności, który został wykorzystany do opłacenia zamówienia lub przelewem bankowym.

Formularz zwrotu do wydruku

Informacja szczegółowa o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 20 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 20 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:

• pisemnie na adres: ZOYA LAB, ul. Jacka Malczewskiego 2A, 65-140 Zielona Góra;
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@wr24.pl;

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik do regulaminu Sklepu Internetowego. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymali Państwo zakupioną rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ZOYA LAB, ul. Jacka Malczewskiego 2A, 65-140 Zielona Góra, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


Reklamacje w pigułce

Oto kluczowe informacje dotyczące reklamacji produktu zakupionego w naszym sklepie:

  • Wypełnij formularz reklamacyjny i opisz w nim szczegółowo przedmiot reklamacji (zauważony problem, usterkę, wadę itp.). Gotowy formularz dołączony jest do każdego zamówienia, alternatywnie możesz go pobrać i wydrukować poniżej.
  • Do formularza reklamacyjnego dołącz kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • W przesyłce z reklamowanym produktem w miarę możliwości dołącz wszelkie elementy, które mogą mieć wpływ na reklamowaną usterkę (np. karta pamięci, okablowanie itp.).
  • Przesyłkę zwrotną z reklamowanym produktem możesz nadać poprzez Paczkomat InPost za pośrednictwem usługi Szybkie Zwroty lub przesyłką kurierską bezpośrednio na adres naszego biura (szczegóły poniżej).
  • Nie prowadzimy własnego serwisu, ale staramy się diagnozować reklamowaną usterkę na miejscu i zaproponować rozwiązanie. Jeśli to zawiedzie, reklamowany produkt jest kierowany do autoryzowanego serwisu producenta.
  • Odpowiedź na reklamację otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odbierzemy od Ciebie przesyłkę z reklamacją. 

Formularz reklamacyjny do wydruku

Informacje szczegółowe na temat reklamacji towaru

Jak złożyć reklamację

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

  • pisemnie na adres: ZOYA LAB, ul. Jacka Malczewskiego 2A, 65-140 Zielona Góra;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@wr24.pl.

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ZOYA LAB, ul. Jacka Malczewskiego 2A, 65-140 Zielona Góra.

Co napisać w reklamacji

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

  1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;
  2. żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz
  3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji. Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

  • ustawową Sprzedawcy – jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;
  • umowną (np. gwarancja udzielana przez gwaranta) – jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca (np. przez producenta czy dystrybutora produktu). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub w innym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji.

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa - w zależności od rodzaju produktu (rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do 2022 r., czy od 2023 r.):

  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
  • Postanowienia dotyczące reklamacji produktu – rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej – zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1. stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia 2023 r., w szczególności art. 43a - 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

Jak wysłać do nas przesyłkę zwrotną?

Adres naszego biura

Produkty będące przedmiotem zwrotu lub reklamacji oraz wypełnione formularze prosimy odsyłać wyłącznie na adres naszego biura:

ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Jacka Malczewskiego 2a
65-140 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT

Prosimy nie wysyłać do nas przesyłek za pobraniem - nie będą one odbierane!

Wygodne zwroty przez Paczkomat

Alternatywnie zachęcamy do skorzystania z usługi Szybkie Zwroty InPost, dzięki której nadasz przesyłkę wygodnie i bezpłatnie w dowolnym Paczkomacie sieci InPost. Kliknij przycisk poniżej, aby poznać więcej szczegółów na temat tej usługi.

Szybkie i bezpłatne zwroty przez Paczkomat

Sklep Prokonsumencki

Mamy zaszczyt poinformować, że nasz sklep wyróżnia się certyfikatem "Sklep Prokonsumencki", oznaczającym, że spełniamy wszelkie standardy prawne związane z przestrzeganiem praw naszych klientów w zakresie realizacji zamówień, procedur odstąpienia od umowy czy reklamacji, a nasz regulamin pozostaje w stuprocentowej zgodzie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

Certyfikat ten jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, ale także mobilizacją, aby nieustannie dbać o zadowolenie naszych klientów i systematycznie podnosić jakość naszych usług oraz oferty.

regulamin sklepu internetowego

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Biuro Obsługi Klienta:

Telefon: 68 411 41 71 (dni robocze 10-16)

bok@wr24.pl (dni robocze 9-17)

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium