Kategorie artykułów
Wybrane artykuły

Wyszukiwarka treści w naszym blogu:

Bezpieczeństwo zakupów w czasie pandemii

0
Bezpieczeństwo zakupów w czasie pandemii

Ważny komunikat związany z funkcjonowaniem sklepu WR24.PL w czasie stanu epidemii

W związku z globalną pandemią koronowirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę znaną jako COVID-19, podjąłem decyzję o wdrożeniu istotnych zmian w bieżącym funkcjonowaniu sklepu WR24.PL. 

Zmiany te mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa i minimalizację ryzyka zarażenia koronawirusem Klientów oraz personelu sklepu.

Sklep WR24.PL pozostaje czynny i realizuje wysyłkowo zamówienia złożone przez naszych Klientów drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Dostawy towaru oraz wysyłki zamówień są realizowane na bieżąco w dni robocze.

Najważniejsze zmiany obowiązujące do odwołania

1. Zamknięcie siedziby sklepu dla osób z zewnątrz oraz ograniczenia dla kurierów

Nasza siedziba pozostanie niedostępna dla osób z zewnątrz (za wyjątkiem kurierów - więcej poniżej) do odwołania. W konsekwencji to oznacza brak możliwości realizowania zakupów bezpośrednich oraz odbioru osobistego zamówień złożonych online w siedzibie firmy.

Ponadto, na czas pandemii wydzielona została dedykowana przestrzeń do przyjmowania i wydawania przesyłek w taki sposób, aby ograniczyć do niezbędnego minimum konieczność wchodzenia kurierów do siedziby firmy.

Ograniczając do niezbędnego minimum kontakty międzyludzkie, minimalizujemy ryzyko zakażenia, kwarantanny lub nawet hospitalizacji zarówno pracowników sklepu, jak i naszych Klientów.

2. Ograniczenie liczebności personelu / praca zdalna

W czasie trwającej pandemii w siedzibie firmy w dni robocze znajdują się najwyżej dwie osoby jednocześnie, odpowiedzialne za bieżące przyjmowanie dostaw oraz realizację zamówień złożonych w online lub telefonicznie. Pozostałych pracowników firmy obowiązuje praca zdalna.

3. Wdrożenie regularnej dezynsekcji oraz zasad podwyższonej higieny

Pracownicy sklepu realizujący zamówienia naszych Klientów są zobowiązani do znacznie częstszego niż zwykle mycia rąk, regularnego odkażania swojego środowiska pracy przy pomocy środków dezynfekujących, a także korzystania z rękawiczek ochronnych podczas pracy w magazynie, np. przy pakowaniu towaru do wysyłki.

4. Ograniczenie dostępności infolinii telefonicznej

Z uwagi na wdrożenie pracy zdalnej dla większości personelu sklepu i związane z tym uwarunkowania techniczne, pojemność infolinii pod numerem 68 411 41 71 może być ograniczona. Z tego powodu mogą występować opóźnienia lub trudności w kontakcie telefonicznym z naszym biurem.

Serdecznie zachęcam do kontaktu z nami poprzez email bok@wr24.pl, który jest monitorowany w dni robocze na bieżąco lub zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami przed kontaktem.

5. Obniżka cen dostaw do Paczkomatów InPost i zawieszenie dostaw za pośrednictwem Poczty Polskiej

Zmiana ta wynika z faktu, że nasza umowa z Pocztą Polską nie obejmuje odbiorów przesyłek przez kuriera. W związku z tym przesyłki zamówione z dostawą za pośrednictwem Poczty Polskiej (usługi Pocztex Kurier48 oraz Odbiór w punkcie) są dostarczane przez nasz personel osobiście do punktu nadawczego, co z kolei podnosi ryzyko ewentualnego zakażenia.

Jednocześnie obniżone zostały ceny dostaw za pośrednictwem Paczkomatów InPost i serdecznie zachęcam do korzystania z tej formy dostawy jako najbezpieczniejszej z epidemiologicznego punktu widzenia.

Ochrona personelu oraz Klientów sklepu WR24.PL w obliczu tej bezprecedensowej sytuacji jest dla mnie absolutnym priorytetem i liczę, że powyższe zmiany spotkają się ze zrozumieniem i akceptacją.

Z poważaniem,

Dawid Lorenz
Właściciel sklepu WR24.PL

Komentarze do wpisu (0)

Biuro Obsługi Klienta:

Telefon: 68 411 41 71 (dni robocze 10-16)

bok@wr24.pl (dni robocze 9-17)

więcej więcej
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium