
Poznaj aktualne informacje o trybie pracy naszego sklepu oraz terminach realizacji zamówień w ostatnich dniach przed Świętami Bożego Narodzenia oraz okresie poświątecznym.
Tryb pracy sklepu w okresie świąteczno-noworocznym
Wszystkie zamówienia w okresie przedświątecznym realizujemy codziennie na bieżąco i niemal wszystkie produkty posiadamy we własnym magazynie w dużej ilości. Aby usprawnić i przyspieszyć realizację zamówień, sugerujemy dostawę do paczkomatów InPost oraz płatność z góry za pomocą elektronicznych płatności natychmiastowych.
Weekend 17-18 grudnia
- Biuro firmy / infolinia: Czynne w sobotę w godzinach 10-14. W niedzielę biuro i infolinia nieczynne.
- Realizacja zamówień i wysyłka: Realizacja zamówień w sobotę i niedzielę do firm kurierskich InPost i DPD. Doręczenie przesyłek zrealizowanych w dniach 17-18 grudnia do godziny ok. 12-13 spodziewane jest w poniedziałek 19 grudnia. Uwaga - przesyłki Pocztex odbierane są tylko w dni robocze.
Czwartek 22 grudnia
- Ostatni dzień na realizację zamówień z dostawą możliwą przed Świętami. Zamówienia realizujemy na bieżąco do godz. ok. 13-14. Kurierzy odbierają przesyłki zwykle w godzinach 14-16. Zamówienia złożone po tym terminie nie mają gwarancji dostawy przed Świętami, niemniej zapraszamy serdecznie po zakupy lub odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy najpóźniej do 23 grudnia, godz. 17:00 :)
Wigilia 24 grudnia
- NIECZYNNE
Dni robocze 27-30 grudnia
- Biuro firmy / infolinia: Czynne standardowo w godzinach 9-17.
- Realizacja zamówień i wysyłka: Zamówienia złożone i zrealizowane do godz. ok. 13-14 realizujemy na bieżąco. Kurierzy odbierają przesyłki zwykle w godzinach 14-16.
UWAGA! Faktury VAT do zamówień złożonych po godzinie 15:00 w dniu 30 grudnia 2022 zostaną wystawione po wznowieniu pracy biura 2 stycznia 2023, czyli z datą wystawienia przypadającą na styczeń 2023. Nie ma możliwości wystawienia faktur VAT z datą wsteczną.
Sylwester 31 grudnia - NIECZYNNE
- NIECZYNNE