do kasy suma: 0,00 zł
  • Potrzebujesz pomocy? 68 411 41 71  ·  bok@wr24.pl Pracujemy w dni robocze 9:00 - 16:30

Dołącz do nas

Szukasz pracy w niewielkim, ale zgranym zespole, lubisz kontakt z ludźmi, czujesz się swobodnie z elektronicznymi gadżetami i technicznymi nowinkami oraz jesteś z Zielonej Góry lub najbliższych okolic? Jeśli tak, to zapraszamy do zapoznania się z propozycją pracy w sklepie WIDEOREJESTRATORY24.PL.

Specjalista d/s zarządzania treścią i ofertą sklepu

Poszukujemy kandydata, którego głównym zadaniem będzie zarządzanie szeroko pojętym "contentem" sklepu WR24.PL, mediów społecznościowych skupionych wokół niego oraz ofertami promujących sklep i przyciągających nowych klientów.

W dużym skrócie - na tym stanowisku zajmiesz się m.in. testowaniem oferowanego w sklepie sprzętu, a następnie opisywaniem go na stronie sklepu w wyczerpujący sposób według określonego szablonu, przydzielisz mu kategorie, cechy, uzupełnisz dane techniczne itp. Następnie przygotujesz post promocyjny na FB/Insta/Twitter, krótki artykuł na bloga, a być może także na videobloga na naszym kanale YouTube. Ale po kolei...

Czym się zajmujemy i jak pracujemy?

WIDEOREJESTRATORY24 to nie tylko sklep internetowy, ale swoiste centrum wiedzy dla wszystkich ludzi zainteresowanych tematyką rejestratorów jazdy czy kamer sportowych. Specjalizacja jest dość wąska, dlatego naszą naczelną filozofią działania jest samodzielne poznawanie i testowanie sprzętu, który następnie oferujemy naszym klientom.

Bardzo duży nacisk kładziemy na rzetelne doradzanie naszym klientom najlepszych rozwiązań oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów przy użytkowaniu zakupionego sprzętu. Styczność z kamerami samochodowymi, sportowymi oraz ich akcesoriami jest na porządku dziennym i dogłębne poznanie tego sprzętu jest warunkiem skutecznego działania w odniesieniu do oczekiwań naszych klientów.

Głęboko wierzymy, że ścisła specjalizacja oraz stawianie potrzeb klientów na pierwszym miejscu, nawet ponad chwilowy zysk finansowy, ma głębszy sens i jest bardzo istotną wartością w naszej codziennej działalności.

Na stronach "O sklepie" oraz "Dlaczego WR24.PL?" znajdziesz szersze informacje o naszej filozofii działania, a także poznasz członków załogi, z którymi będziesz na codzień współpracować.

Jakich ludzi szukamy?

Przede wszystkim ludzi gotowych w pełni zaangażować się i “wejść” w naszą filozofię działania. Osób z otwartą głową, chętnych do nauki oraz zdobywania nowej wiedzy i doświadczeń. Ludzi z pomysłami do działania i gotowych do ich wdrażania.

Podczas pracy w WR24.PL będziesz mieć stałą styczność z oferowanym w sklepie sprzętem (kamery samochodowe, sportowe), stąd wymagana będzie od Ciebie stała gotowość do poznawania nowych technologii, ich funkcji, możliwości itp. Dlatego mile widziane będą osoby z tzw. “żyłką geeka”, dla których nowoczesna elektronika użytkowa to chleb powszedni, a popularne portale social media mają w jednym paluszku.

Tworzenie atrakcyjnych dla odbiorcy końcowego treści na stronę sklepu czy platformy social media, planowanie i wdrażanie ofert promocyjnych będzie od Ciebie wymagało także nienagannej umiejętności prawidłowego posługiwania się językiem polskim w zakresie gramatyki, ortografii oraz interpunkcji oraz znajomości zasad poprawnego formatowania tekstu. Twoim ważnym atutem będzie także polot i swoboda w pisaniu tekstów, szczególnie o tematyce technicznej.

Będziemy także oczekiwać od Ciebie umiejętności do samodzielnego funkcjonowania w wyznaczonym stanowisku, wysokiej kultury samoorganizacji pracy oraz sumienności w realizacji zadań w oparciu o jasno określone standardy oraz wytyczone cele rozwojowe.

Mile widziana będzie znajomość oprogramowania do edycji grafiki oraz video, co z pewnością pomoże w przygotowywaniu wartościowych treści multimedialnych na stronie sklepu i nie tylko.

Jak będzie wyglądała bieżąca praca na proponowanym stanowisku?

Pracując w charakterze specjalisty d/s zarządzania treścią i ofertą sklepu, w głównym zakresie Twoich codziennych obowiązków będzie przede wszystkim zarządzanie produktami na stronie sklepu, a więc m.in. dodawanie nowych / edycja istniejących kart produktowych, tworzenie zestawów produktowych, uzupełnianie kluczowych danych itp itd.

Każdy produkt na stronie sklepu jest tworzony według określonego szablonu, dlatego jednym z ważniejszych aspektów zarządzania produktami na stronie będzie dbanie o wzajemną spójność tworzonych opisów i ich rzetelność merytoryczną.

Rzecz jasna podstawą tworzenia rzetelnych opisów produktów jest konieczność ich przetestowania, dlatego na porządku dziennym będzie praca z oferowanym przez nas sprzętem. Będziesz je samodzielnie testować, poznawać ich funkcje, cechy, słowem - poznawać od podszewki, a swoje doświadczenia "przelewać" do szczegółowego opisu danego produktu.

Informacje o nowym produkcie wrzucisz na fanpage sklepu na FB, na profile Twitter czy Instagram, a dla wybranych produktów przygotujesz prezentację / recenzję do publikacji na blogu i/lub vlogu WR24.PL. Tak, otrzymasz okazję pozostania gwiazdą YouTube’a! ;)

Poza zarządzaniem stricte bazą produktową, weźmiesz odpowiedzialność za opracowywanie i wdrażanie ofert promocyjnych w sklepie - m.in. okresowe akcje promocyjne (np. oferta wielkanocna), wyprzedaże produktów, kupony rabatowe czy wspólne akcje marketingowe z partnerami zewnętrznymi (np. Falubaz Zielona Góra). Liczymy także na Twoje pomysły i zaangażowanie w tej kwestii.

Zgodnie z naszą filozofią działania, bardzo duży nacisk kładziemy na rzetelne doradztwo klienta w oparciu o doświadczenie z oferowanym przez nas sprzętem, dlatego w zakresie Twojej codziennej pracy znajdzie się także bezpośredni kontakt z klientem (telefonicznie, mailowo czy nawet osobiście).

Załoga sklepu WR24.PL jest niewielka i każdy nas ma jasno określone kompetencje oraz obowiązki, jednakże dokładamy starań, abyśmy wzajemnie uzupełniali się w zależności od bieżących potrzeb. Dlatego też w dłuższej perspektywie poznasz pozostałe aspekty pracy w sklepie WR24.PL i w razie konieczności (np. choroba lub urlop) będziesz w gotowości do okresowego przejęcia obowiązków z zakresu np. obsługi zwrotów i reklamacji czy realizacji i wysyłki zamówień od klientów sklepu.

Co oferujemy?

Potencjalnym kandydatom proponujemy:

  • zatrudnienie na pełen etat z umową o pracę;
  • wynagrodzenie w przedziale ok. 2500-3400 brutto po okresie próbnym;
  • pracę w dni robocze w godzinach 9-17 w siedzibie firmy w Zielonej Górze (bezpłatny parking przy budynku, dogodny dojazd komunikacją miejską);
  • indywidualne stanowisko pracy z laptopem i dodatkowym monitorem LCD;
  • możliwość finansowania szkoleń rozwijających Twoje kompetencje zawodowe i personalne;
  • elastyczne podejście do bieżących potrzeb pracownika;
  • słodkie (i nie tylko) przekąski i napoje na bieżąco do dyspozycji personelu;
  • perspektywę awansu i nabywania nowych doświadczeń zawodowych wraz z rozwojem działalności poprzez realizację nowych zadań i celów.

Nie pracujemy po godzinach, choć sporadycznie zdarzają się okresy o natężonym ruchu (szczególnie przedświąteczne), które mogą wymagać nieco wydłużonego czasu pracy. Działa to jednak w dwie strony - elastycznie podchodzimy do nieregularnych potrzeb indywidualnych naszego zespołu i wspólnie staramy dopasować grafik pracy tak, aby każdy był usatysfakcjonowany.

Czego będziemy oczekiwać od Ciebie?

Praca na proponowanym stanowisku będzie wymagała spełnienia kilku istotnych z punktu widzenia zakresu obowiązków i odpowiedzialności cech:

  • umiejętności samodzielnego tworzenia atrakcyjnych treści w zgodzie z zasadami gramatycznymi, ortograficznymi i interpunkcyjnymi języka polskiego;
  • polotu i swobody w redagowaniu tekstów - szczególnie o tematyce technicznej
  • znajomości zasad poprawnego i spójnego formatowania tekstu (tutaj mile widziana będzie znajomość podstaw języka HTML);
  • zamiłowania do nowoczesnych technologii, gotowości do poznawania i testowania nowych urządzeń, technologii itp.
  • swobody w obsłudze popularnych mediów społecznościowych (FB, YouTube, Instagram, Twitter, Blogger itp.) oraz oprogramowania webowego i biurowego (np. Google Docs / Gmail / Excel);
  • zaangażowania i pro-aktywności w działaniu, otwartości na nowe pomysły i ich samodzielną realizację;
  • sumienności i samodzielności organizacji własnej pracy w oparciu o wyznaczone standardy oraz wytyczone cele;
  • wysokiej kultury osobistej w kontakcie z klientem, kontrahentami oraz współpracownikami.

Kompetencje i umiejętności, których nie wymagamy bezwzględnie, ale z pewnością będą mile widziane w trakcie rozpatrywania Twojej kandydatury:

  • doświadczenie w pracy z oprogramowaniem do edycji grafiki i video (Vegas Movie Studio, Photoshop, Gimp itp.);
  • znajomość języka angielskiego;
  • umiejętność rozróżnienia ampera od wolta;
  • energia osobista i poczucie humoru;
  • wcześniejsze doświadczenie w pracy w sklepie internetowym.

Jak zaaplikować?

Jeśli powyższa oferta pracy zainteresowała Cię i jesteś w gotowości do podjęcia wyzwania, prześlij swoją aplikację wyłącznie drogą elektroniczną na adres praca@zoyalab.com.

UWAGA! Bezwzględnym warunkiem rozpatrzenia Twojej kandydatury będzie samodzielne napisanie i załączenie krótkiego listu motywacyjnego charakteryzującego swoją kandydaturę o długości ok. 2-3 akapitów w dowolnym formacie (email, plik doc, pdf, itp.). Kandydatury nie spełniające w/w warunku będą bezwarunkowo odrzucane.

W dowolnym miejscu swojej aplikacji zawrzyj proszę hasło TRUSKAWKA. Możesz je wtrącić w CV, w liście motywacyjnym lub nawet w treści maila z Twoją kandydaturą.

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się bezpośrednio drogą elektroniczną lub telefonicznie z informacją o dalszym toku procesu rekrutacji.

Rekrutacja jest nieograniczona czasowo.

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Sklep własności ZOYA LAB Arkadiusz Dawid Lorenz Siedziba: Modrzewiowa 2B/8, 65-120 Zielona Góra NIP: 9730587206 REGON: 9707749862

Realizacja: zoya.lab [LT]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl