Zwroty i reklamacje
Coś poszło nie tak z realizacją zamówienia?
Dostawa się opóźnia?
Zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań?
Brakuje czegoś w przesyłce?
Nie ma powodów do niepokoju!
Skontaktuj się z nami - chętnie pomożemy! :)
W razie jakichkolwiek wątpliwości w związku z realizacją zamówienia lub zakupionym produktem, w pierwszej kolejności zalecamy bezpośredni kontakt z naszą załogą. Zgłoś się do nas telefonicznie lub mailowo, a dołożymy starań aby napotkany problem rozwiązać szybko, skutecznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
Osobom nieco mniej niecierpliwym polecamy zapoznanie się ze skróconymi zasadami dotyczącymi zwrotów i reklamacji opisanymi poniżej, a wszystkie szczegółowe zapisy oczywiście znajdują się w regulaminie sklepu.
Wsparcie posprzedażowe w Strefie Wsparcia
Odpowiedzi na najczęściej poruszane pytania oraz omówienie zagadnień związanych ze zwrotami towaru znajdziesz w naszej Strefie Wsparcia:
- Zwroty i reklamacje - najczęściej zadawane pytania
- Reklamacja produktu - podstawowe informacje
- Gwarancje
Zwroty - prawo do odstąpienia od umowy
Jako jedni z nielicznych na rynku proponujemy 20-dniowy okres
na zwrot zakupionych towarów bez podania przyczyny!
W celu realizacji zwrotu należy sporządzić i dostarczyć oświadczenie odstąpienia od umowy w ciągu najpóźniej 20 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym towarem. Gotowy do wydruku i wypełnienia formularz z wzorem oświadczenia jest dostępny do pobrania poniżej. Oświadczenie należy odesłać na adres biura (podany poniżej) lub wysłać drogą elektroniczną na adres bok@wr24.pl.
Zwrot produktów powinien nastąpić nie później niż 14 dni po dostarczeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy - zwyczajowo towar odsyła się wraz z załączonym oświadczeniem. Bezpośredni koszt przesyłki zwracanego towaru jest pokrywany przez kupującego. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty przesyłki. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inne rozwiązanie. Przesyłki zwrotne wysłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.
Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości zwracanego produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Prawo do odstąpienia od umowy oraz skorzystania z rękojmi mają jedynie Konsumenci (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie sklepu), którzy dokonali zakupu w dniu 25 grudnia 2014 roku lub później.
Zobacz także:
Procedura odstąpienia od umowy (Strefa Wsparcia)
Procedura wymiany produktu na inny (Strefa Wsparcia)
Odpowiedzialność za obniżenie wartości zwróconego towaru (Strefa Wsparcia)
Kto może odstąpić od umowy i zwrócić produkt(y) bez podania przyczyny? (Strefa Wsparcia)
Gwarancje
W przypadku stwierdzenia wady produktu, której charakter wskazuje na możliwość skorzystania z udzielonej na produkt gwarancji, mają Państwo możliwość składania roszczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta lub autoryzowanego dystrybutora produktu.
Większość sprzedawanych przez nas produktów posiada załączone karty gwarancyjne lub niezbędne informacje dotyczące realizacji procedury gwarancyjnej, jednakże w razie napotkania wątpliwości prosimy o kontakt.
Zobacz także:
Gwarancje (Strefa Wsparcia)
Reklamacje - prawo do skorzystania z rękojmi przez Konsumenta
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne sprzedawanych Państwu produktów.
Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty dostarczenia zamówionych produktów. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu otrzymania zamówionych produktów.
W celu skorzystania z procedury rękojmi należy sporządzić oświadczenie o skorzystaniu z rękojmi i dostarczyć na nasz koszt wraz z produktem na adres biura (podany poniżej). Poniżej znajduje się gotowy do pobrania i wydruku formularz oświadczenia o skorzystaniu z rękojmi, który ułatwi Państwu skorzystanie z uprawnienia.
W ciągu najpóźniej 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.
Przesyłki zwrotne wysłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.
Zobacz także:
Procedura skorzystania z prawa do rękojmi (Strefa Wsparcia)
Adres zwrotów
Produkty będące przedmiotem zwrotu lub rękojmi oraz pisemne oświadczenia prosimy odsyłać wyłącznie na adres:
ZOYA LAB
Wideorejestratory24.pl
ul. Jacka Malczewskiego 2a
65-140 Zielona Góra
Z dopiskiem: ZWROT
Sklep Prokonsumencki
Mamy zaszczyt poinformować, że nasz sklep wyróżnia się certyfikatem "Sklep Prokonsumencki", oznaczającym, że spełniamy wszelkie standardy prawne związane z przestrzeganiem praw naszych klientów w zakresie realizacji zamówień, procedur odstąpienia od umowy czy reklamacji, a nasz regulamin pozostaje w stuprocentowej zgodzie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
Certyfikat ten jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, ale także mobilizacją, aby nieustannie dbać o zadowolenie naszych klientów i systematycznie podnosić jakość naszych usług oraz oferty.
