Kategorie artykułów
Wybrane artykuły

Wyszukiwarka treści w naszym blogu:

Aktualizacja firmware VIOFO A119 V3 do wersji V.2.6T

28
Aktualizacja firmware VIOFO A119 V3 do wersji V.2.6T

Główną i wyczekiwaną nowością, którą przyniosła aktualizacja, jest możliwość automatycznego włączania trybu HDR! Dzięki temu możemy korzystać z dobrodziejstw trybu HDR wtedy, kiedy sprawdza się najlepiej, czyli w warunkach niskiego oświetlenia. Natomiast w dzień możemy cieszyć się nagraniami pozbawionymi artefaktów, wynikających z przetwarzania wieloklatkowego, na którym opiera się aktywny tryb HDR. Innymi słowy mamy od teraz możliwość jeszcze lepszego wykorzystania możliwości kamery. Tryb automatycznego zarządzania włączaniem HDR dostępny jest również dla najwyższych oferowanych przez kamerę rozdzielczości (3440x1440p / 2880x2160P) przy 30fps.

 a119v3 update

Ponadto otrzymujemy możliwość ręcznego zarządzania tym, kiedy HDR ma być aktywny, co pozwala na dopasowanie trybu pracy wideorejestratora do warunków wynikających z obecnej pory roku, lub indywidualnych preferencji kierowcy.

a119v3 aktualizacja fw

Przy okazji tej dużej aktualizacji producent udostępnił dwie nowe funkcje. Pierwszą z nich jest system ostrzegający o zmianie dystansu od pojazdu poprzedzającego Stop & Go. Jeśli pojazd za którym staliśmy ruszy, a my nie, na wyświetlaczu kamery pojawi się ikona świateł czerwonego i zielonego, a urządzenie wyda z siebie sygnał dźwiękowy. Mamy możliwość ręcznej aktywacji tej funkcji. Jeśli więc nie jesteśmy zwolennikami ostrzeżeń wydawanych przez kamerę nie musimy nic robić, ponieważ funkcja jest domyślnie wyłączona. 

a119 v3 stop and go

Drugą nową funkcją jest asystent czasu pracy kierowcy Driver Fatigue Alarm. Jest to prosty timer, który możemy ustawić na 30 minut, 1, 2 lub 4 godziny. Po upływie tego zadanego czasu jazdy kamera wyświetli infografikę z kubkiem kawy, wydając jednocześnie sygnał dźwiękowy. Jest to sugestia wykonania przerwy w podróży. Ponownie funkcja ta jest domyślnie wyłączona. 

viofo a119 v3 fw update

Aby dokonać aktualizacji należy skopiować na kartę pamięci plik z aktualizacją, a następnie włożyć kartę do kamery i włączyć zasilanie. Proces dokona się automatycznie, a kamera sama usunie z karty wykorzystany plik. Plik można pobrać ze strony producenta.

viofo a119 v3 v2.6t

Odpowiednie skonfigurowanie funkcji automatycznego włączania HDR daje znakomite efekty:

a119 v3 auto hdr

a119 v3 auto hdr

a119 v3 auto hdr

a119 v3 auto hdr

a119 v3

viofo a119 v3 auto hdr

Zobacz jakie efekty daje zastosowanie trybu automatycznego włączanie HDR w rzeczywistych warunkach drogowych:

viofo a119 v3 auto hdr

https://youtu.be/lXBAqXRCsCA

Inne nagrania z VIOFO A119 V3 na naszej playliście:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLWb1jIrvNpnYzKKcVgk_W1PHGod0HNg_y

Zobacz kamery samochodowe VIOFO A119 V3 

Komentarze do wpisu (28)

17 stycznia 2022

Czy po aktualizacji firmware kamera zapamiętuje poprzednie ustawienia. Czy należy je ponownie ustawić? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Ustawienia zostaną przywrócone do ustawień fabrycznych. Należy ponownie skonfigurować kamerę.

23 stycznia 2022

Należy ponownie skonfigurować. U mnie było menu w j. angielskim i musiałem przestawić na polski.

28 stycznia 2022

Kamera pokazuje grafikę przy stop&go ale nie wydaje dźwięku? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Kamera wyda sygnał dźwiękowy w momencie kiedy pojazd przed nami ruszy.

2 lutego 2022

Możliwość automatycznego włączania HDR polega tylko na możliwości ustawienia godzin włączania i wyłączania? Z artykułu wynika że jest opcja auto (działająca np na podstawie np ilości światła) a możliwość ustawienia godzin jest dodatkowa. Ale na stronie producenta piszą tylko o tych godzinach do ustawienia. "Oprogramowanie do kamer VIOFO A119 V3 / A119-G V3 wersja 2.6 [5.68 MB] Zmiany: Dodanie funkcji AUTO HDR (automatyczna godzina włączenia i wyłączenia opcji HDR) Dodanie dodatkowych alarmów (powiadomienie STOP&GO, powiadomienie o zmęczeniu kierowcy)" Z racji tego że zachód/wschód Słońca jest każdego dnia o innej godzinie musielibyśmy co kilka dni zmieniać te godziny a najlepiej codziennie. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: VIOFO A119 V3 automatycznie włączy/wyłączy HDR o ustawionych w ramach opcji godzinach.

14 marca 2022

Witam, czy istnieje możliwość wgrania starszej wersji? A119 V3 po wgraniu 2.6 zaczeły pojawiać się (duchy) na nagraniu. Z radością wgrał bym starszy firmware 2.5 z którym takich problemów nie miałem. Standardowe wgranie wersji 2.5 na kartę nie działa. Pozdrawiam -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Tak, tzw. downgrade oprogramowania jest możliwy. Plik instalacyjny ze starszą wersją firmware kamera powinna automatycznie rozpoznać i zainstalować w urządzeniu. W razie problemów z wykonaniem procesu prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

17 marca 2022

Witam, dziękuję za szybką odpowiedź. Podmieniłem już firmware z 2.6 na 2.5. Jak to najczęściej bywa zawinił czynnik ludzki, czyli ja :) Usilnie instalowałem kartę SD na włączonej kamerze. Pozdrawiam.

23 kwietnia 2022

Dzień dobry. Kamera w trybie parkingowym (Low bitrate recording) potrafi bez przyczyny zapisać wszystkie pliki w folderze z plikami zabezpieczonymi "zdarzeniem" RO. Np. cała noc, gdzie nic się nie dzieje jest tam zapisana. Problem występuje w każdej wersji firmware poniżej v 2.5. v 2.6 jeszcze nie testowane, dopiero wgrałem. Problem czasami jest też z uruchomieniem rejestratora. Odpala się i wszystkie ikony na ekranie "zamraża". Obraz z kamery jest ruchomy, ale nie zapisuje i pomaga jedynie odłączenie zasilania. Zasilanie realizowane jest przez automatyczny moduł Viofo. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany po aktualizacji prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

25 kwietnia 2022

Witam Czy VIOFO A119 V3 w wersji z firmware V.2.6T posiada możliwość zapisania ręcznego nagrania, żeby podczas zapętlania się nagrań, to przez nas zapisane dalej zostało? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Tak, służy do tego przycisk z symbolem trójkąta pod wyświetlaczem.

25 kwietnia 2022

firmware 2.6 nagrywa duchy ? wtf ? chyba chodzi o rozdwajanie tablic rejestracyjnych, to bardzo dobra funkcja bo widać numery w nocy -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Nie taki duch straszny jak go malują... tzn. opisują ;)

11 maja 2022

Czy ma ktoś jakiś pomysł? Bo już mi ręce opadają. Wgrałem na wcześniej sformatowaną kartę pamięci plik aktualizacyjny. Włożyłem kartę do kamerki po czym podłączyłem do zasilania i kamera się nie odpala. Nic się po prostu nie dzieje. Jak wyczyszczę kartę, usuwając z niej plik FWA119V3.bin, wtedy się uruchamia....i tylko wtedy. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Jaka karta pamięci jest wykorzystywana do wykonania procesu aktualizacji? Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

11 maja 2022

Czy w kamerce Viofo A119V3 z GPS działa tryb parkingowy "Low Bitrate Recording". Kamerę zasilam poprzez zasilacz "Dash Cam HK3 Hardwire Kit" podłączony zgodnie z instrukcją, gdzie wtyczka mini USB wpięta jest do GPS-a. Przy wyłączonym zapłonie kamera nagrywa w "normalnym" trybie, po włączeniu zapłonu kamera nadal nagrywa w "normalnym" trybie i po wyłączeniu zapłonu kamera wciąż nagrywa w "normalnym trybie, tzn nie przełącza się w tryb parkingowy, choć ikona trybu parkingowego na monitorze kamery jest widoczna. Nie mam pewności z tym przełączaniem się sposobów nagrywania, bo kamerka nie wykazuje żadnej czynności po włączeniu lub wyłączeniu zapłonu, np migającymi diodami jak w kamerce Viofo A129 w jednym z waszych filmów. Pytanie kieruję w związku w odpowiedzią na jedno z pytań w prezentacji kamerki Viofo A129 z ww. zasilaczem, gdzie odpowiedź na pytanie, czy ww, zasilacz będzie działał z kamerką Viofo A119 brzmi, nie. Zauważyłem, że w waszym sklepie sprzedawana jest kamera Viofo A119V3 wraz z zasilaczem Hardwire KIT i jest opis, że ten zasilacz będzie włączał tryb parkingowy, więc moje pytanie brzmi, czy w kamerce A119V3 nie ma żadnej optycznej informacji o przełączaniu się trybów kamery, jak w A129, czy może nie umiem właściwie ustawić kamery. Dziękując za odpowiedź, pozostaję z wyrazami szacunku. Ps. W kamerce mam zainstalowany najnowszy firmware V.2.6T -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Sugerujemy weryfikację podłączenia adaptera zasilania. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

14 maja 2022

Dziękuję za szybką odpowiedź i spieszę z informacją, że kamerka Viofo A119V3 z GPS działa godnie z założeniami, tzn tryb parkingowy działa jak w opisie i wszystko jest podłączone zgodnie z instrukcją dla "Dash Cam HK3 Hardwire Kit". G(l)apą okazał się użytkownik kamerki ;-) moje dwie kamerki Viofo A119V3 działają w trybie parkingowym i nagrywają w "Low Bitrate Recording" kiedy wyłączę zasilanie (ACC-Off), kamerka przełącza się w tryb parkingowy po 1,5 min tak jak ustawiłem i sygnalizuje to miganiem diody (przycisk REC) ale bez sygnału dźwiękowego i tak jest w obu kamerkach. Być może taka ich uroda i nie przeszkadza mi to, ważne, że nagrywają tak jak jest w opisie. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za szybką odpowiedź i życzę samych sukcesów.

20 sierpnia 2022

Wczoraj otrzymałem kamerkę. Sprawdziłem wszystko było ok. Dzisiaj wgrałem firmware VIOFO A119 V3 do wersji V.2.6T, dalej wszystko jest jak trzeba, ale obraz na wyświetlaczu jest odwrócony tzn. to co po lewej jest po prawej i na odwrót. Czy da się to jakoś naprawić ?. Nadmieniam, że kamerka jest z GPS. Pozdrawiam. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Proszę w ramach MENU w wideorejestratorze odszukać opcję Image Mirroring. Prawdopodobnie jest aktywowana.

20 sierpnia 2022

Jeszcze mam jedno pytanie? przy wgranym firmware VIOFO A119 V3 do wersji V.2.6T jaką należy zaznaczyć strefę czasową, aby był właściwy czas? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: W lato GMT+2, w zimę GMT+1.

21 sierpnia 2022

Obraz jest już poprawny. Zmieniłem w ustawieniach.

23 sierpnia 2022

Tak też zrobiłem i wszystko gra. Pozdrawiam serdecznie.

22 września 2022

Witam. Mam problem z obsługą kart. Obecnie mam 256 Samsung Evo plus. Kamera zapisuje prawidłowo obraz, po kilku dniach jest problem z zapisem. Nagrywa 15-20 sekund i wyłącza nagrywanie. Po sprawdzeniu karty pamięci, okazuje się, że ma prędkość zapisu na poziomie 1,5MB. Zwykłe formatowanie karty nie pomaga. Po sformatowaniu SD Card Formatter i wybraniu opcji Overwrite pracuje kilka dni, po czym problem się powtarza. Ten sam efekt był na Goodram, ale z Waszej strony dowiedziałem się, że Viofo nie bardzo chce z nią współpracować. Firmaware kamery 2.6.

22 września 2022

@Wojciech Piątek Evo Plus niestety bywają kapryśne w tym modelu. Z kart Samsunga sprawdzają się Pro Endurance. Z tańszych opcji karty Kioxia Exceria.

12 października 2022

Witam.Moja kamerka viofo a119 v3 co kilka dni resetuje wszystkie zadane ustawienia oprócz daty.Wymiana baterii na płycie głównej nie rozwiązała problemu.Co jeszcze może być tego przyczyną? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Wymagana byłaby weryfikacja serwisowa. Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL lub serwisem VIOFO.

12 października 2022

Używam kart 256GB Kingston CANVAS Select Plus od 2 lat w 4 kamerach A119v3. Nie ma z nimi najmniejszego problemu. Co do resetowania ustawień zdarzyło mi się to kiedy odcięte zostało zasilanie w trakcie uruchamiania kamery. Była to jednorazowa przypadłość.

21 października 2022

Witam zakupiłem A119v3 .firmware 2.0 Czy do przejścia na firmware 2,6T muszę wgrywać po koleji 2,1 2,2 itd czy samo 2,6T -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Wystarczy aktualizacja do najnowszej wersji firmware.

6 stycznia 2023

Mam wersję z GPS i 2.6T, ale obraz jest słaby w porównaniu z Waszymi filmami. Tak samo odczyt rejestracji. HDR ustawiony czasowo, najwyższą rozdzielczość i bitrare. Można poprosić na jakich ustawieniach najlepiej jeździć? A może też to że wysoko obok lusterka jest umocowana? Może coś to da bo narazie to jestem niezadowolony. (Tak folie ściągnąłem

19 lutego 2023

Dzień dobry. Jaką najwyższą NATYWNĄ rozdzielczością dysponuje rejestrator A119 z oprogramowaniem 2.6? A które rozdzielczości podkręcone są cyfrowo? Pozdrawiam -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Rozdzielczości powyżej · 2560x1440 px są interpolowane.

13 marca 2023

Mam pytanie odnośnie GPS w tej kamerce, kupiłem viofo A119 V3 bez G w nazwie, miałem moduł GPS z poprzedniej kamerki viofo A119S, działał tam bez problemu. Tutaj myślałem, że założę kamerkę na ten moduł i gotowe, również będzie wszystko ok. Wgrałem też najnowsze oprogramowanie V2.6 Build:20220808. W opcjach dałem GPS włączony a na kamerce cały czas napis: no GPS. O co tu chodzi ? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Niestety moduł GPS z serii S nie będzie kompatybilny z V3. W drugą stronę byłoby to możliwe tj. wykorzystanie GPS V3 w serii S. W tej sytuacji należałoby kupić dedykowany moduł GPS: https://www.wideorejestratory24.pl/viofo-modul-gps-a119-v3

28 marca 2023

Niestety wielki minus dla www.wideorejestratory24.pl, gdzie zakupiłem VIOFO A119 V3 za nieodpowiedzialne doradztwo w sprawie karty pamięci. Zależało mi na jak najlepszej i jak największej, więc zapytałem czy mam kupić Samsung EVO PLUS MicroSDXC 256GB UHS-I U3 (MB-MC256GA/EU), czy Samsung PRO Endurance microSDXC 128GB UHS-I (MB-MJ128GA/EU). Pan na infolinii mocno naciskał, aby kupić tą pierwszą, "bo niby do rejestratora powinna być PRO Endurance, ale nie ma się przejmować, bo na 100% będzie działać ta zwykła i że Samsung EVO PLUS to jest bardzo dobra pamięć", więc kupiłem ją wg zaleceń, ponieważ cena podobna, ale nie chodziło mi wcale o cenę, natomiast pojemność ma 2x większą, na czym mi zależało, a Samsung PRO Endurance nie oferuje 256 GB w ogóle. Po pewnym czasie użytkowania jak zauważyłem, że karta nie zapisuje wszystkich plików lub zapisuje w części i po ponownym kontakcie z infolinią konsultant po upewnieniu się czy posiadam najnowszą aktualizację- odpowiedź twierdząca z mojej strony, bo miałem- stwierdził, że należy używać do rejestratorów wyłącznie dedykowanych kart pamięci PRO Endurance, które to są przystosowane do ciągłego zapisywania. Wielkie dzięki!!! Zostałem z kartą, która do niczego nie jest mi potrzebna i i tak muszę kupić Samsung PRO Endurance microSDXC 128GB UHS-I (MB-MJ128GA/EU). Może zanim coś się powie i doradzi, to powinno się samemu sprawdzić? Albo chociaż powiedzieć rzetelnie zgodnie z prawdą, że "nie wiem", "nie mogę dać gwarancji, że będzie działać", to w życiu nie zaryzykowałbym, bo naczytałem się o tym i dobrze wiedziałem jaka pamięć powinna być stosowana w rejestratorach. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Panie Łukaszu dobierając karty pamięci zawsze kierujemy zdobytym doświadczeniem i przeprowadzamy odpowiednie testy przed wprowadzeniem nośnika do oferty. Karty Samsunga przez wiele lat były uznawane za jedne z najbardziej niezawodnych i uniwersalnych, także w przypadku runku wideorejestratorów. Niestety od pewnego czasu niektóre partie kart Samsunga generują problemy w ramach wykorzystania w VIOFO. Jak tylko problem został oficjalnie potwierdzony przez serwis zostały one wycofane z wariantów produktowych i nie są polecane do wykorzystania w VIOFO. Jeżeli karta była zakupiona w naszym sklepie zostanie ona wymieniona na kompatybilny nośnik. Prosimy w tym celu o kontakt z BOK.

17 maja 2023

Dzień dobry, posiadam wersję a119-g v3 ze 128 Gb karta pro endurance. Od jakiegoś czasu pojawił się problem z zapisem plików sos. Kamera zapisuję prawidłowo pliki "normalne", natomiast próba zabezpieczenia pliku kończy się jego usunięciem. Nie ma go ani w pliku normalnym ani RO. Gdy tego nie dokonuje plik zostaje zapisany prawidłowo. Prawidłowo działa tryb parkingowy. Wgrany jest najnowszy soft a karta była formatowana na urządzeniu. Pozdrawiam Paweł. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Panie Pawle opisywany problem wskazuje na problem z kartą pamięci. Niestety w przypadku kart od Samsunga niektóre partie, szczególnie z najnowszej serii generują opisywane problemy. Zalecam test na innym rodzaju nośnika. Zalecane przez nas: Kioxia Exceria lub VIOFO MLC. Jeżeli kamera została zakupiona u nas istnieje też możliwość przesłania urządzenia do weryfikacji.

19 maja 2023

Dzień dobry. Dziękuję za szybką odpowiedź. Tak, kamera była kupiona na WR24, ale najpierw zrobię test na innej karcie. Pozdrawiam Paweł. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Dziękuję za doprecyzowanie. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany po zmianie nośnika proszę o kontakt z BOK.

10 stycznia 2024

Witam. Kilka lat temu kupiłem u Was A119 v2 i kamerka ma problem z zapamiętaniem ustawień (jak ma zasilanie to pamięta a jak zasilanie zdjęte to wraca do ustawień domyślnych). Mowa o ustawieniach typu język, czas nagrywania, strefa czasowa oraz tego, że ma korzystać z GPS'a. Firmware mam w ver. 4.01 Czy da się coś z tym zrobić? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Problem wymagać będzie wykonania naprawy serwisowej. W celu konsultacji kosztów należałoby skonsultować się z autoryzowanym serwisem VIOFO: tel.: 531 727 312 / 531 727 313 / 531 727 369.

Biuro Obsługi Klienta:

Telefon: 68 411 41 71 (dni robocze 10-16)

bok@wr24.pl (dni robocze 9-17)

więcej więcej
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium