Kategorie artykułów
Chmura tagów
Wybrane artykuły
Ranking kamer samochodowych 2022

Sprawdź bieżący ranking TOP 10 wideorejestratorów do samochodu (edycja jesień-zima 2022-2023) i przekonaj się, które kamery samochodowe szczególnie poleca Dawid Lorenz, Ojciec Dyrektor WR24.PL.

Pierwsze kroki po zakupie kamery 70mai 17
Pierwsze kroki po zakupie kamery 70mai

W odpowiedzi na prośby kierowane przez klientów przedstawiamy poradnik, który w możliwie przystępny sposób prowadzi przez proces łączenia się za pomocą aplikacji do rejestratora 70mai. 

Pobranie aplikacji i rejestracja

Niesamowitym ułatwieniem w obsłudze kamer samochodowych 70mai jest możliwość wykorzystania wbudowanego modułu Wi-Fi do połączenia ze smartfonem. Aby móc korzystać z tej funkcji w pierwszej kolejności niezbędne będzie pobranie bezpłatnej aplikacji z Google Play (Android) lub App Store (iOS).

70mai app

Po otwarciu aplikacji mamy możliwość zalogowania się, jeśli wcześniej korzystaliśmy już z aplikacji, lub zarejestrowania się jako nowy użytkownik.

Po wybraniu opcji zarejestrowania podajemy swój adres email, na który otrzymamy kod aktywacyjny. Jeśli nie widzimy wiadomości od producenta koniecznie należy sprawdzić folder SPAM, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że nasz serwis pocztowy tam właśnie przekaże email od 70mai. 

70mai app

Dodawanie urządzenia

  • Jeśli korzystamy z kamery z wyświetlaczem, upewniamy się, że w menu urządzenia, w zakładce ustawień systemowych moduł Wi-Fi jest włączony. Tam też odnajdziemy nazwę sieci tworzonej przez kamerę oraz hasło do niej
  • W przypadku kamer bez wyświetlacza moduł Wi-Fi jest włączany przyciskiem na obudowie, a nazwę jej sieci znajdziemy nadrukowane bezpośrednio na module kamery. Domyślne hasło w takim przypadku będą stanowiły kolejne cyfry: 12345678
  • W aplikacji na telefonie naciskamy na symbol plusa podpisany "dodaj urządzenie" oraz wybieramy, czy dodajemy kamerę z, czy bez wyświetlacza. Potwierdzamy, że moduł Wi-Fi w wideorejestratorze jest aktywny.
  • Na liście dostępnych sieci Wi-Fi odnajdujemy sieć stworzoną przez naszą kamerę. Jej nazwa zaczyna się od 70mai. 
  • Łączymy się z tą siecią podając hasło.

70mai app

  • Następnie potwierdzamy przyciskiem bezpośrednio na kamerze chęć połączenia.
  • Po poprawnym połączeniu z kamerą, przy nazwie sieci będzie widniała informacja o braku internetu. Jest to prawidłowe zachowanie, ponieważ łączymy się z naszą kamerą samochodową, która internetu nie udostępnia.
  • Uzyskujemy dostęp do konfigurowania kamery. Będzie ona również widoczna na liście urządzeń. 

 70mai app

Sprawdzanie aktualizacji

  • Klikając symbol 3 kropek przy nazwie naszego urządzenia, widocznego na liście urządzeń na ekranie głównym aplikacji, uzyskujemy dostęp do opcji aktualizacji oprogramowania układowego kamery.
  • Jeśli po wybraniu tej opcji otrzymujemy komunikat o braku możliwości sprawdzenia aktualizacji, odłączamy się od sieci Wi-Fi generowanej przez kamerę i łączymy się z inną siecią, której używamy do korzystania z internetu, lub przełączamy się na transmisję danych w telefonie
  • Dopiero po uzyskaniu dostępu do internetu, aplikacja będzie w stanie ustalić, czy wersja oprogramowania naszej kamery jest aktualna.

70mai app

Aktualizowanie urządzenia

  • Jeśli aktualizacja dla naszego urządzenia jest dostępna, aplikacja wyświetli dostępną listę usprawnień, a także możliwość jej pobrania.
  • Po pomyślnym pobraniu aktualizacji na telefon, pojawi się adnotacja "pobrano z powodzeniem".
  • Możemy w tym momencie przełączyć się ponownie na sieć generowaną przez kamerę. Otrzymamy wtedy komunikat o możliwości przesłania aktualizacji z telefonu na kamerę. Klikamy "przekaż", a na kolejnym ekranie "przekaż teraz". Otrzymujemy komunikat o zatrzymaniu nagrywania na czas odbierania aktualizacji. Po potwierdzeniu aplikacja wyświetli pasek postępu.
  • Po pomyślnym przekazaniu aktualizacji na kamerę urządzenie uruchomi się ponownie. W tym czasie kamery nie należy odłączać od zasilania.
  • Po sfinalizowaniu aktualizacji urządzenie zostanie przywrócone do ustawień fabrycznych (jak po wyciągnięciu z pudełka).

70mai app

Zalecamy regularne sprawdzanie dostępnych aktualizacji, ponieważ potrafią one znacząco podnosić funkcjonalność kamer. W razie napotkania trudności podczas użytkowania zakupionych u nas urządzeń pozostajemy gotowi do pomocy. Sprawdź, jak się z nami skontaktować.

Zobacz kamery samochodowe 70mai 

Komentarze do wpisu (17)

23 stycznia 2022

Witam.Jestem wielce niepocieszony otrzymanym prezentem w postaci w.w.kamery samochodowej.Może sama kamerka dobrze działa /nie miałem możliwości tego sprawdzić/ale kontakt nią za pomocą aplikacji zainstalowanej na telefonie to przekracza moje możliwości.,ciągle słyszę jakieś szczebiotanie po chińsku czy w innym języku ,co mnie bardzo denerwuje.Mam następujące uwagi: - dlaczego w instrukcji obsługi nie ma opisu przycisków na kamerce i co one znaczą /jakie możliwości się pod nimi kryją/. - dlaczego sprzedajecie towar bez języka polskiego /nie każdy polak jest poliglotą/ inni to potrafią sprzedawać z językiem polskim.! -dla mnie jest to towar bezużyteczny, nie wiem co mam z tym zrobić. -jak operować kamerką w razie kolizji. Pozdr. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL Postaramy się pomóc w pierwszej konfiguracji.

29 stycznia 2022

Mam kamerkę DDPIA 5 tez nie ma języka polskiego i nie jest kontabilna z Androidem 10. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Aplikacja DDPAI jest kompatybilna z Androidem 10. Sugerujemy reinstalację aplikacji. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

9 sierpnia 2022

czy kamerka będzie w pełni funkcjonalna bez aplikacji na telefonie? czy aktualizacje są dostępne bez podawania maila? czy aktualizacje wgram bez apki na telefonie? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: W celu dokonania aktualizacji oprogramowania kamery wymagane jest skorzystanie z aplikacji na smartfona. W celu utworzenia konta w serwisie 70mai wymagane jest podanie maila, na który przyjdzie kod weryfikacyjny. Oczywiście może być to mail tymczasowy, utworzony na potrzeby stworzenia konta.

13 września 2022

Mój Iphone nie może połączyć się z hotspotem kamery - pokazuje brak sieci wi-fi ( już po poprawnym wpisaniu hasła) -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

17 września 2022

Mam dwie kamery i nie można się z żadną połączyć mimo prawidłowego zainstalowania apki, haseł, wifi i innego badziewia. Raz na sto razy któraś się połączy ale w razie kolizji i próby obejrzenia nagrania zajmie to 2 dni.Dramat.

21 września 2022

Jak w kamerze 70moi pro przejsc na tryb wysfietlenia przejechanej trasy. Na aplikacji 70 moi nie widze tej opcji.

22 września 2022

@Valdi Zdun Mowa o 70mai A500S? Przy odtwarzaniu nagrań pobranych do pamięci telefonu powinna być taka opcja.

2 października 2022

Dzień dobry. Mam wideorejestrator duo set 70mai A800s w zestawie z kamerą tylną 70mai RC06. Urządzenie jest skonfigurowane z aplikacją 70mai poprzez WiFi. Problem polega na tym, że aplikacja "nie widzi" kamery tylnej, "nie widzi" zapisów z kamery tylnej, nie ma w ogóle zakładki - kamera tylna. Wideorejestrator "widzi" kamerę tylną, czyli jest z nim prawidłowo połączona. Oprogramowanie kamery i aplikacji jest zaktualizowane do najnowszej wersji. Nagrania z kamery tylnej zapisywane są na karcie pamięci SD, ale można je odczytać jedynie w komputerze. Proszę o pomoc, wskazówkę, jak można przeglądać i pobierać nagrania z kamery tylnej na aplikacji w smartfonie. Dziękuję i pozdrawiam. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Zapis materiału z kamery tylnej możliwy jest także z poziomu aplikacji. Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

29 października 2022

Witam kupiłem kamerkę 70mai 400. Problem polega na aplikacji. Apka 70mai nie chce się w ogóle otworzyć. Co mam zrobić? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Czy problem z aplikacją występuje także na innym smartfonie? Prosimy o kontakt z BOK WR24

14 listopada 2022

Problem z instalacją kamery 70 Mai !!!!!! -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Czego dotyczy problem? Jeżeli potrzebna byłaby pomoc prosimy o kontakt z naszym BOK.

18 listopada 2022

Czy jest możliwość z poziomu aplikacji widzieć tylną kamerę by wykorzystać ją przy cofaniu. pozdrawiam. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Nie ma takiej możliwości. Podgląd z kamery tylnej możliwy jest wyłącznie z poziomu wyświetlacza kamery przedniej.

21 listopada 2022

Dzień dobry. Mam wideorejestrator duo set 70mai A800s w zestawie z kamerą tylną 70mai RC06. Urządzenie jest skonfigurowane z aplikacją 70mai poprzez WiFi. Problem polega na tym, że aplikacja "nie widzi" kamery tylnej, "nie widzi" zapisów z kamery tylnej, nie ma w ogóle zakładki - kamera tylna.Proszę o pomoc, wskazówkę, jak można przeglądać i pobierać nagrania z kamery tylnej na aplikacji w smartfonie. Dziękuję i pozdrawiam. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Opisywany problem najpewniej związany jest z uszkodzonym przewodem łączącym obie kamery. Prosimy o kontakt z BOK.

22 listopada 2022

Posiadam 70mai 1s.. Problem taki że nie pokazuje WiFi.. Nie da się z nią połączyć.. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Prosimy o kontakt z BOK.

25 listopada 2022

Dzień dobry, dostałam w prezencie 70mai A500S Pro Plus i mam dwa pytania. Czy mogę ją wstępnie skonfigurować w domu, podłączając przez USB, np. do laptopa? I, czy jest możliwym podłączenie jej w samochodzie nie do gniazda zapalniczki a do portu USB, który mam razem z AUX w schowku pasażera? Będę wdzięczna za informacje. Pozdrawiam. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: W warunkach domowych najlepiej wykorzystać zasilacz pod gniazdko sieciowe 230V wykorzystywany do ładowania smartfona. Po podpięciu pod laptopa kamera zostanie wykryta jako pamięć masowa (tak jak pendrive). Niestety nie zagwarantujemy, iż kamera będzie działać poprawnie w pojeździe po wpięciu pod USB. Może zostać wykryta przez system multimedialny jako pamięć masowa.

27 grudnia 2022

Dzień dobry Dostałem 70mai Dash Cam Pro Plus+ model A500S. Wszystko działa OK z jednym wyjątkiem. Po podpięciu do USB laptopa kamera NIE jest wykrywana jako pamięć masowa. Sprawdzałem na trzech komputerach - bez powodzenia. ??? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Proszę o weryfikację podłączenia za pomocą innego przewodu.

24 stycznia 2023

W aplikacji nie mogę wyświetlić trasy jazdy mimo że kamera posiada GPS moja kamera to 70mai 500s Pro + -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: W ramach ustawień proszę aktywować zapisywanie danych w ramach dziennika tras.

27 stycznia 2023

Posiadam kamerę A500S + RC06 od dwóch dni nie mogę odczytać zapisu poprzez aplikację w telefonie z przedniej kamery.Tył zapisuje i odczytuję bez problemu.Proszę o jakąś wskazówkę. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Prosimy o kontakt z BOK WR24

Biuro Obsługi Klienta:

Telefon: 68 411 41 71 (dni rob. 10-16)

bok@wr24.pl (dni robocze 9-17)

więcej więcej
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium