Kategorie artykułów
Chmura tagów
Wybrane artykuły
Pierwsze kroki po zakupie kamery 70mai 0
Pierwsze kroki po zakupie kamery 70mai

W odpowiedzi na prośby kierowane przez klientów przedstawiamy poradnik, który w możliwie przystępny sposób prowadzi przez proces łączenia się za pomocą aplikacji do rejestratora 70mai. 

Pobranie aplikacji i rejestracja

Niesamowitym ułatwieniem w obsłudze kamer samochodowych 70mai jest możliwość wykorzystania wbudowanego modułu Wi-Fi do połączenia ze smartfonem. Aby móc korzystać z tej funkcji w pierwszej kolejności niezbędne będzie pobranie bezpłatnej aplikacji z Google Play (Android) lub App Store (iOS).

70mai app

Po otwarciu aplikacji mamy możliwość zalogowania się, jeśli wcześniej korzystaliśmy już z aplikacji, lub zarejestrowania się jako nowy użytkownik.

Po wybraniu opcji zarejestrowania podajemy swój adres email, na który otrzymamy kod aktywacyjny. Jeśli nie widzimy wiadomości od producenta koniecznie należy sprawdzić folder SPAM, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że nasz serwis pocztowy tam właśnie przekaże email od 70mai. 

70mai app

Dodawanie urządzenia

  • Jeśli korzystamy z kamery z wyświetlaczem, upewniamy się, że w menu urządzenia, w zakładce ustawień systemowych moduł Wi-Fi jest włączony. Tam też odnajdziemy nazwę sieci tworzonej przez kamerę oraz hasło do niej
  • W przypadku kamer bez wyświetlacza moduł Wi-Fi jest włączany przyciskiem na obudowie, a nazwę jej sieci znajdziemy nadrukowane bezpośrednio na module kamery. Domyślne hasło w takim przypadku będą stanowiły kolejne cyfry: 12345678
  • W aplikacji na telefonie naciskamy na symbol plusa podpisany "dodaj urządzenie" oraz wybieramy, czy dodajemy kamerę z, czy bez wyświetlacza. Potwierdzamy, że moduł Wi-Fi w wideorejestratorze jest aktywny.
  • Na liście dostępnych sieci Wi-Fi odnajdujemy sieć stworzoną przez naszą kamerę. Jej nazwa zaczyna się od 70mai. 
  • Łączymy się z tą siecią podając hasło.

70mai app

  • Następnie potwierdzamy przyciskiem bezpośrednio na kamerze chęć połączenia.
  • Po poprawnym połączeniu z kamerą, przy nazwie sieci będzie widniała informacja o braku internetu. Jest to prawidłowe zachowanie, ponieważ łączymy się z naszą kamerą samochodową, która internetu nie udostępnia.
  • Uzyskujemy dostęp do konfigurowania kamery. Będzie ona również widoczna na liście urządzeń. 

 70mai app

Sprawdzanie aktualizacji

  • Klikając symbol 3 kropek przy nazwie naszego urządzenia, widocznego na liście urządzeń na ekranie głównym aplikacji, uzyskujemy dostęp do opcji aktualizacji oprogramowania układowego kamery.
  • Jeśli po wybraniu tej opcji otrzymujemy komunikat o braku możliwości sprawdzenia aktualizacji, odłączamy się od sieci Wi-Fi generowanej przez kamerę i łączymy się z inną siecią, której używamy do korzystania z internetu, lub przełączamy się na transmisję danych w telefonie
  • Dopiero po uzyskaniu dostępu do internetu, aplikacja będzie w stanie ustalić, czy wersja oprogramowania naszej kamery jest aktualna.

70mai app

Aktualizowanie urządzenia

  • Jeśli aktualizacja dla naszego urządzenia jest dostępna, aplikacja wyświetli dostępną listę usprawnień, a także możliwość jej pobrania.
  • Po pomyślnym pobraniu aktualizacji na telefon, pojawi się adnotacja "pobrano z powodzeniem".
  • Możemy w tym momencie przełączyć się ponownie na sieć generowaną przez kamerę. Otrzymamy wtedy komunikat o możliwości przesłania aktualizacji z telefonu na kamerę. Klikamy "przekaż", a na kolejnym ekranie "przekaż teraz". Otrzymujemy komunikat o zatrzymaniu nagrywania na czas odbierania aktualizacji. Po potwierdzeniu aplikacja wyświetli pasek postępu.
  • Po pomyślnym przekazaniu aktualizacji na kamerę urządzenie uruchomi się ponownie. W tym czasie kamery nie należy odłączać od zasilania.
  • Po sfinalizowaniu aktualizacji urządzenie zostanie przywrócone do ustawień fabrycznych (jak po wyciągnięciu z pudełka).

70mai app

Zalecamy regularne sprawdzanie dostępnych aktualizacji, ponieważ potrafią one znacząco podnosić funkcjonalność kamer. W razie napotkania trudności podczas użytkowania zakupionych u nas urządzeń pozostajemy gotowi do pomocy. Sprawdź, jak się z nami skontaktować.

Komentarze do wpisu (0)

Biuro Obsługi Klienta:

Telefon: 68 411 41 71

bok@wr24.pl (dni robocze 9-17)

więcej więcej
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium