Kategorie artykułów
Chmura tagów
Wybrane artykuły
Pierwsze kroki po zakupie kamery 70mai 7
Pierwsze kroki po zakupie kamery 70mai

W odpowiedzi na prośby kierowane przez klientów przedstawiamy poradnik, który w możliwie przystępny sposób prowadzi przez proces łączenia się za pomocą aplikacji do rejestratora 70mai. 

Pobranie aplikacji i rejestracja

Niesamowitym ułatwieniem w obsłudze kamer samochodowych 70mai jest możliwość wykorzystania wbudowanego modułu Wi-Fi do połączenia ze smartfonem. Aby móc korzystać z tej funkcji w pierwszej kolejności niezbędne będzie pobranie bezpłatnej aplikacji z Google Play (Android) lub App Store (iOS).

70mai app

Po otwarciu aplikacji mamy możliwość zalogowania się, jeśli wcześniej korzystaliśmy już z aplikacji, lub zarejestrowania się jako nowy użytkownik.

Po wybraniu opcji zarejestrowania podajemy swój adres email, na który otrzymamy kod aktywacyjny. Jeśli nie widzimy wiadomości od producenta koniecznie należy sprawdzić folder SPAM, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że nasz serwis pocztowy tam właśnie przekaże email od 70mai. 

70mai app

Dodawanie urządzenia

  • Jeśli korzystamy z kamery z wyświetlaczem, upewniamy się, że w menu urządzenia, w zakładce ustawień systemowych moduł Wi-Fi jest włączony. Tam też odnajdziemy nazwę sieci tworzonej przez kamerę oraz hasło do niej
  • W przypadku kamer bez wyświetlacza moduł Wi-Fi jest włączany przyciskiem na obudowie, a nazwę jej sieci znajdziemy nadrukowane bezpośrednio na module kamery. Domyślne hasło w takim przypadku będą stanowiły kolejne cyfry: 12345678
  • W aplikacji na telefonie naciskamy na symbol plusa podpisany "dodaj urządzenie" oraz wybieramy, czy dodajemy kamerę z, czy bez wyświetlacza. Potwierdzamy, że moduł Wi-Fi w wideorejestratorze jest aktywny.
  • Na liście dostępnych sieci Wi-Fi odnajdujemy sieć stworzoną przez naszą kamerę. Jej nazwa zaczyna się od 70mai. 
  • Łączymy się z tą siecią podając hasło.

70mai app

  • Następnie potwierdzamy przyciskiem bezpośrednio na kamerze chęć połączenia.
  • Po poprawnym połączeniu z kamerą, przy nazwie sieci będzie widniała informacja o braku internetu. Jest to prawidłowe zachowanie, ponieważ łączymy się z naszą kamerą samochodową, która internetu nie udostępnia.
  • Uzyskujemy dostęp do konfigurowania kamery. Będzie ona również widoczna na liście urządzeń. 

 70mai app

Sprawdzanie aktualizacji

  • Klikając symbol 3 kropek przy nazwie naszego urządzenia, widocznego na liście urządzeń na ekranie głównym aplikacji, uzyskujemy dostęp do opcji aktualizacji oprogramowania układowego kamery.
  • Jeśli po wybraniu tej opcji otrzymujemy komunikat o braku możliwości sprawdzenia aktualizacji, odłączamy się od sieci Wi-Fi generowanej przez kamerę i łączymy się z inną siecią, której używamy do korzystania z internetu, lub przełączamy się na transmisję danych w telefonie
  • Dopiero po uzyskaniu dostępu do internetu, aplikacja będzie w stanie ustalić, czy wersja oprogramowania naszej kamery jest aktualna.

70mai app

Aktualizowanie urządzenia

  • Jeśli aktualizacja dla naszego urządzenia jest dostępna, aplikacja wyświetli dostępną listę usprawnień, a także możliwość jej pobrania.
  • Po pomyślnym pobraniu aktualizacji na telefon, pojawi się adnotacja "pobrano z powodzeniem".
  • Możemy w tym momencie przełączyć się ponownie na sieć generowaną przez kamerę. Otrzymamy wtedy komunikat o możliwości przesłania aktualizacji z telefonu na kamerę. Klikamy "przekaż", a na kolejnym ekranie "przekaż teraz". Otrzymujemy komunikat o zatrzymaniu nagrywania na czas odbierania aktualizacji. Po potwierdzeniu aplikacja wyświetli pasek postępu.
  • Po pomyślnym przekazaniu aktualizacji na kamerę urządzenie uruchomi się ponownie. W tym czasie kamery nie należy odłączać od zasilania.
  • Po sfinalizowaniu aktualizacji urządzenie zostanie przywrócone do ustawień fabrycznych (jak po wyciągnięciu z pudełka).

70mai app

Zalecamy regularne sprawdzanie dostępnych aktualizacji, ponieważ potrafią one znacząco podnosić funkcjonalność kamer. W razie napotkania trudności podczas użytkowania zakupionych u nas urządzeń pozostajemy gotowi do pomocy. Sprawdź, jak się z nami skontaktować.

Zobacz kamery samochodowe 70mai 

Komentarze do wpisu (7)

23 stycznia 2022

Witam.Jestem wielce niepocieszony otrzymanym prezentem w postaci w.w.kamery samochodowej.Może sama kamerka dobrze działa /nie miałem możliwości tego sprawdzić/ale kontakt nią za pomocą aplikacji zainstalowanej na telefonie to przekracza moje możliwości.,ciągle słyszę jakieś szczebiotanie po chińsku czy w innym języku ,co mnie bardzo denerwuje.Mam następujące uwagi: - dlaczego w instrukcji obsługi nie ma opisu przycisków na kamerce i co one znaczą /jakie możliwości się pod nimi kryją/. - dlaczego sprzedajecie towar bez języka polskiego /nie każdy polak jest poliglotą/ inni to potrafią sprzedawać z językiem polskim.! -dla mnie jest to towar bezużyteczny, nie wiem co mam z tym zrobić. -jak operować kamerką w razie kolizji. Pozdr. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL Postaramy się pomóc w pierwszej konfiguracji.

29 stycznia 2022

Mam kamerkę DDPIA 5 tez nie ma języka polskiego i nie jest kontabilna z Androidem 10. -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Aplikacja DDPAI jest kompatybilna z Androidem 10. Sugerujemy reinstalację aplikacji. W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

9 sierpnia 2022

czy kamerka będzie w pełni funkcjonalna bez aplikacji na telefonie? czy aktualizacje są dostępne bez podawania maila? czy aktualizacje wgram bez apki na telefonie? -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: W celu dokonania aktualizacji oprogramowania kamery wymagane jest skorzystanie z aplikacji na smartfona. W celu utworzenia konta w serwisie 70mai wymagane jest podanie maila, na który przyjdzie kod weryfikacyjny. Oczywiście może być to mail tymczasowy, utworzony na potrzeby stworzenia konta.

13 września 2022

Mój Iphone nie może połączyć się z hotspotem kamery - pokazuje brak sieci wi-fi ( już po poprawnym wpisaniu hasła) -- ODPOWIEDŹ WR24.PL: Prosimy o kontakt z BOK WR24.PL

17 września 2022

Mam dwie kamery i nie można się z żadną połączyć mimo prawidłowego zainstalowania apki, haseł, wifi i innego badziewia. Raz na sto razy któraś się połączy ale w razie kolizji i próby obejrzenia nagrania zajmie to 2 dni.Dramat.

21 września 2022

Jak w kamerze 70moi pro przejsc na tryb wysfietlenia przejechanej trasy. Na aplikacji 70 moi nie widze tej opcji.

22 września 2022

@Valdi Zdun Mowa o 70mai A500S? Przy odtwarzaniu nagrań pobranych do pamięci telefonu powinna być taka opcja.

Biuro Obsługi Klienta:

Telefon: 68 411 41 71 (dni rob. 10-16)

bok@wr24.pl (dni robocze 9-17)

więcej więcej
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium